کد خبر 924730
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش مشرق، یک کانال تلگرامی فیلمی از تبلیغ نوستالژیک پژو ۲۰۶ در صداوسیما سال ۱۳۸۲ را منتشر کرد و نوشت:

آیا بنظرتون از خیلی از تبلیغات امروزی مخاطب را بیشتر جذب نمی کنه؟

یکی از مهم‌ترین نکاتش اینه که تلویزیون را معادل رادیو فرض نکرده. یعنی مخاطب حتماً باید تبلیغ را ببیند و دنبال کند تا به مفهوم آن پی ببرد.

در حقیقت از پرحرفی و زیاده گویی تبلبغات امروزی خبری در این تبلیغ نیست و خط داستانی جالبی دارد.

لینک دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    22 0
    جالب بود
  • سید IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    6 5
    باز هم که از این واژه بیگانه و مسخره استفاده کردید!
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      0 0
      برای من و شما که ایرانی هستیم بیگانه هست برای مشرق نیوزی ها که بیگانه حساب نمیشه دوست عزیز!
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    7 1
    به اینا باشه خط ویژه تولید پیکان را راه میندازن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس